18 травня 2020 року5 клас
Тема: Контроль читання стр.45-46(зошит для тестування)
Контроль аудіювання стр..49-50(тексти для аудіювання на стр.63 зошита)
Контроль письма стр.53-55
тест 6 стр.33-34
тест 7 стр.35-36
5-9 класи відеозвіт усної теми за 2 місяця дистанційного навчання.(вибираєте будь-яку тему на німецькій мові за даний період, записуєте відео і надсилаєте мені)
12 травня 2020 року
5 клас Тема:Україна - моя Батьківщина(урок 62-63)
1. Ознайомлення з новими словами стр.136, 138.2.Робота з підручником : впр.1 стр.136(встав літери в слова і запиши);впр.2 стр.136(доповни таблицю інформацією); впр.3 стр.136 (прочитай електронний лист і дай відповіді на запитання) 3. Ознайомитися з презентацією за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-meine-heimat-ist-die-ukraine-176061.html
6 клас Тема: Контроль читання стр.47-48(зошит для тестування)
Контроль аудіювання стр..51-52(тексти для аудіювання на стр.63 зошита)
Контроль письма стр.55-56
тест 6 стр.33-34 (Німеччина)
тест 7 стр.35-38 (Погода)
7 клас Тема: Контроль читання стр.43-45(зошит для тестування)
Контроль аудіювання стр..49-50(тексти для аудіювання на стр.62 зошита)
Контроль письма стр.53-54
тест 9 стр.39-40
тест 10 стр.41-42
8 клас Тема:Контроль читання стр.45-47(І варіант) стр.48-50 (ІІ варіант)
Контроль аудіювання стр..51-52(тексти для аудіювання на стр.63-64 зошита)
Контроль письма стр.55-56
тест 6 стр.33-34(Німеччина)
тест 7 стр.37-38 (Школа)
9 клас Тема: Контроль читання стр.45-47
Контроль аудіювання стр..51-52(тексти для аудіювання на стр.63 зошита)
Контроль письма стр.53-54
тест 7 стр.37-38;39-40 (Німецькомовні країни)
тест8 стр.41-42;43-48 (Україна))
4 травня 2020 року впр
5 клас Тема: Федеративна республіка Німеччина(урок 61)
1.Ознайомлення з новими словами, стр.134
2.Робота з підручником: впр.2,3 стр.134 (записати форми множини іменників, упорядкувати інформацію про Німеччину)
3.Склади розповідь про Німеччину (впр.4 стр.135)
4.Скласти діалог, використовуючи інформацію з вправи 5 стр.135
5.Зробити тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/deutschland-5-364327.html
6.Інтерактивна вправа https://learningapps.org/6138939
6 клас Тема:Наші тварини та птахи.Ми захищаємо природу.(урок 63-64)
1.Ознайомлення з новими словами стр.147,150.
2.Робота з підручником: впр.2 стр.147(розглянь фото птахів і розпиши , де вони живуть?)
3.Робота з текстом стр.148 впр.4 (прочитай текст і дай відповідь на запитання)
4.Розглянь календар юних натуралістів і розпиши, коли це роблять?(впр.6 стр.149)
5.Розглянь малюнки впр.1 стр.150 і розкажи, що шкідливе для природи, а що корисне?
6.Зробити тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/unsere-tiere-und-vogel-356786.html
7 клас Тема:Підсумкові уроки по темі "Німеччина та Україна"
1.Повторити всю лексику по темі
2.Скласти розповідь про Україну, Німеччину (за бажанням)
3.Тестові роботи (в зошиті): тест 9 стр.39-40 (І-ІІ варіанти) тест 10 стр.41-42 (І-ІІ варіанти)
8 клас Тема:На уроці німецької мови.(урок 61)
1. Ознайомлення з новою лексикою стр.155
2.Робота з підручником: впр.2 стр.155, впр.3 стр.155(що ми робимо на уроці на уроці нім.мови? виписати слова та словосполучення)
3.Скласти повідомлення про те, як ми вчимо німецьку мову.(за зразком впр.4 стр.156)
4.Інтерактивна вправа https://learningapps.org/3919889
9 клас Тема:Україна та люди.Моя Батьківщина та я.( урок 60-61)
Переглянути презентацію до теми "Моя Батьківщина та я"
Переглянути презентацію, виписати інформацію про Україну.
1.Ознайомлення з новими словами по темі.
2. Робота з підручником: впр.2-4 стр.165, впр.7 стр.169
3.Складносурядне речення з сполучниками deshalb, darum впр.5,6,7 стр.166
4.Зробити тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/ukraine-363766.html
27 квітня 2020 року
5 клас Тема:Ми тут живемо.
1.Ознайомлення з новою лексикою стр.132
2.Робота з підручником:- впр.2 стр.132(назви країн запам'ятати)
- впр.3 стр.132 (розказати, де живуть ці люди?)
3.Виконати підсумкову тестову роботу по темі"Природа" стр.33-34 тест 6 в тестових зошитах
4.Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-meine-heimat-ist-die-ukraine-176061.html
6 клас Тема:Проблеми довкілля.(урок62)
1.Ознайомлення з новими словами стр.145
2.Робота з підручником:
- стр145 впр.2 (розказати про екологічні проблеми довкілля, використовуючи слова і словосполучення в рамці)
- стр.146 впр.3 (текст та завдання до нього)
3.Повідомлення про екологічні проблеми нашого села.
8 клас Тема:Вчителі та учні.(урок 60)
1.Ознайомлення з новими словами стр.153
2.Робота з підручником:
- впр.2, стр.153 (розділити словосполучення на 2 групи:що роблять вчителі. що роблять учні?)
- впр.3 стр.153 (хто це говорить:учень чи вчитель?)
3.Робота з текстом впр.5 стр.154(прочитати. перекласти і сказати про свої проблеми)
4.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/11068023
9 клас Тема: Повторення.(урок 59)
1.Тестова робота №7 в тестових зошитах
Тема:Моя Батьківщина та я. Україна та люди (урок 60-61)
перегляд презентації по темі за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-meine-heimat-und-ich-174903.html
перегляд відео за посиланням: http://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html
1.Ознайомлення з новими словами стр.165. 168.
2.Робота з підручником:
- впр. 5а стр.166; впр.7 стр.167; впр.7 стр.169
3.Складносурядне речення зі сполучниками deshalb, darum (впр.5.6,7 стр.166)
4.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1231439
Результати пошуку
Результати веб-пошуку
22 квітня 2020 року
5 клас Тема: Повторення.
1.Зробити тести за посиланням:
б)https://naurok.com.ua/test/das-wetter-im-fr-hling-sotnikova-druga-mova-283485.html
6 клас Тема:Природа.Наше довкілля (урок 60-61)
1.Ознайомлення з новою лексикою, стр.138, 142
2.Діалог "Яка є погода в інші пори року?"
3.Робота з підручником:
- стр.138 впр.3(асоціація до слова Natur)
- стр.142 впр.2 (описати ілюстрації ландшафтів відповідними словами)
4.Робота з текстом впр.5 стр.139(прочитати текст і зробити до нього тест)
5.Онлайн-тести за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-zu-jeder-jahreszeit-die-natur-seiten-136-139-274854.html
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-6-250828.html
7 клас Тема:Німецькі міста (урок62)
- називати визначні місця німецьких міст
- уміти розповідати про Німеччину
1.Зробити всі завдання за посиланням
2. Контроль по темі за посиланням
https://naurok.com.ua/test/kontrollarbeit-deutschland-274857.htm
3. Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1346002
8 клас Тема:Наші шкільні приміщення.(урок 59)
1. Ознайомлення з новою лексикою стр.151.
2.Повторення множини іменників. стр151. впр.1
3.Робота з підручником:
- впр.2 стр151(знайти на картинці приміщення і підписати за номерами)
- впр.3 стр.152(за планом розповісти про школу)
4.Робота з текстом впр.4 стр.152
зробити до вправи тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/unser-schulgeb-ude-270538.html
9 клас Тема: Ліхтенштейн.Люксембург.
1. Ознайомитися з новою інформацією - https://docs.google.com/presentation/d/1JBmFMIXU42Vv-LEtwmpiVFFJa2GDjLhf/edit#slide=id.p1
2.Прочитати тексти з перекладом
https://docs.google.com/document/d/1KCxp5NZICCdVcGnheI2R6jkSYJ_HFfdc/edit
Тести за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/die-schweiz-281454.html (Швеція)- https://naurok.com.ua/test/sterreich-273917.html (Австрія)-https://naurok.com.ua/test/deutschsprachige-l-nder-245233.html- https://naurok.com.ua/test/liechtenstein-240219.html (Ліхтенштейн)
5 клас Тема: Повторення.
1.Зробити тести за посиланням:
б)https://naurok.com.ua/test/das-wetter-im-fr-hling-sotnikova-druga-mova-283485.html
6 клас Тема:Природа.Наше довкілля (урок 60-61)
1.Ознайомлення з новою лексикою, стр.138, 142
2.Діалог "Яка є погода в інші пори року?"
3.Робота з підручником:
- стр.138 впр.3(асоціація до слова Natur)
- стр.142 впр.2 (описати ілюстрації ландшафтів відповідними словами)
4.Робота з текстом впр.5 стр.139(прочитати текст і зробити до нього тест)
5.Онлайн-тести за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-zu-jeder-jahreszeit-die-natur-seiten-136-139-274854.html
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-6-250828.html
6 клас Тема:Природа.Наше довкілля (урок 60-61)
1.Ознайомлення з новою лексикою, стр.138, 142
2.Діалог "Яка є погода в інші пори року?"
3.Робота з підручником:
- стр.138 впр.3(асоціація до слова Natur)
- стр.142 впр.2 (описати ілюстрації ландшафтів відповідними словами)
4.Робота з текстом впр.5 стр.139(прочитати текст і зробити до нього тест)
5.Онлайн-тести за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-zu-jeder-jahreszeit-die-natur-seiten-136-139-274854.html
- https://naurok.com.ua/test/das-wetter-6-250828.html
7 клас Тема:Німецькі міста (урок62)
- називати визначні місця німецьких міст
- уміти розповідати про Німеччину
1.Зробити всі завдання за посиланням
2. Контроль по темі за посиланням
https://naurok.com.ua/test/kontrollarbeit-deutschland-274857.htm
3. Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1346002
8 клас Тема:Наші шкільні приміщення.(урок 59)
1. Ознайомлення з новою лексикою стр.151.
3. Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1346002
8 клас Тема:Наші шкільні приміщення.(урок 59)
1. Ознайомлення з новою лексикою стр.151.
2.Повторення множини іменників. стр151. впр.1
3.Робота з підручником:
- впр.2 стр151(знайти на картинці приміщення і підписати за номерами)
- впр.3 стр.152(за планом розповісти про школу)
4.Робота з текстом впр.4 стр.152
зробити до вправи тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/unser-schulgeb-ude-270538.html
9 клас Тема: Ліхтенштейн.Люксембург.
1. Ознайомитися з новою інформацією - https://docs.google.com/presentation/d/1JBmFMIXU42Vv-LEtwmpiVFFJa2GDjLhf/edit#slide=id.p1
2.Прочитати тексти з перекладом
https://docs.google.com/document/d/1KCxp5NZICCdVcGnheI2R6jkSYJ_HFfdc/edit
Тести за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/die-schweiz-281454.html (Швеція)- https://naurok.com.ua/test/sterreich-273917.html (Австрія)-https://naurok.com.ua/test/deutschsprachige-l-nder-245233.html- https://naurok.com.ua/test/liechtenstein-240219.html (Ліхтенштейн)
5 клас Тема: Усі пори року. Повторення (урок 59-60)
1.Повторення всіх слів по темі.https://www.youtube.com/watch?v=Lr9JqlQRatA
2.Діалогічне мовлення. Скласти діалог про погоду "Яка погода сьогодні?"
3.Робота з підручником: впр.1-2 стр.128 (прочитати речення, знайти відповідні малюнки до них, скласти речення та записати їх у зошит );
4.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1445502
https://learningapps.org/1316440
5.Пвторення стр.130-131
6 клас Тема:Погода кожної пори року. Прогноз та повідомлення погоди.(урок 58-59)
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Lr9JqlQRatA
2.Ознайомлення з новими словами по темі стр.136, 140.
3.Діалог стр.140 впр.3 придумати аналогічний.
4.Робота з текстом стр.137 впр.4 (прочитати текст, виписати речення про той місяць року, в якому ти народився)
5.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1140274
https://learningapps.org/2681550
7 клас Тема:Планувати подорож. На туристичній базі (урок 60-61)
1. Переглянути відео за посиланням
а) https://www.youtube.com/watch?v=y9ec9V0eioY
б)https://www.youtube.com/watch?v=DXrf0o97FyY
2.Діалог по темі "Подорож. Куди я поїду влітку?"
3.Прочитати тексти за посиланням ( HAMBURG, Koln)
та зробити до них завдання https://docs.google.com/document/d/1D-vL1cOQZLmoa_UA1vUUkqDNoTPwZhyH/edit
8 клас Тема:У школі.(урок 58)
1.Ознайомлення з новими словами по темі стр.149
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=84OKUAWwscM2.Записати розклад на тиждень німецькою мовою
3.Діалогічне мовлення стр.150. впр.5 придумати аналогічний.
4.Інтерактивні вправи
а)https://learningapps.org/8846977б)https://learningapps.org/7899308
9 клас Тема:Швейцарія.(урок 56)
https://learningapps.org/1316440
5.Пвторення стр.130-131
6 клас Тема:Погода кожної пори року. Прогноз та повідомлення погоди.(урок 58-59)
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Lr9JqlQRatA2.Ознайомлення з новими словами по темі стр.136, 140.
3.Діалог стр.140 впр.3 придумати аналогічний.
4.Робота з текстом стр.137 впр.4 (прочитати текст, виписати речення про той місяць року, в якому ти народився)
5.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/1140274
https://learningapps.org/2681550
7 клас Тема:Планувати подорож. На туристичній базі (урок 60-61)
1. Переглянути відео за посиланням
а) https://www.youtube.com/watch?v=y9ec9V0eioY
б)https://www.youtube.com/watch?v=DXrf0o97FyY
2.Діалог по темі "Подорож. Куди я поїду влітку?"
3.Прочитати тексти за посиланням ( HAMBURG, Koln)
та зробити до них завдання https://docs.google.com/document/d/1D-vL1cOQZLmoa_UA1vUUkqDNoTPwZhyH/edit
8 клас Тема:У школі.(урок 58)
1.Ознайомлення з новими словами по темі стр.149
8 клас Тема:У школі.(урок 58)
1.Ознайомлення з новими словами по темі стр.149
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=84OKUAWwscM2.Записати розклад на тиждень німецькою мовою
3.Діалогічне мовлення стр.150. впр.5 придумати аналогічний.
4.Інтерактивні вправи
а)https://learningapps.org/8846977б)https://learningapps.org/7899308
9 клас Тема:Швейцарія.(урок 56)
1.Ознайомлення з новими словами.стр.153. впр.2
2.Переглянути відео, записати інформацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YAlY6soZnAE
3. Презентація за посиланням https://naurok.com.ua/deutschsprachige-l-nder-93396.html
3. Презентація за посиланням https://naurok.com.ua/deutschsprachige-l-nder-93396.html
4.Діалог по темі скласти
5.Виконати завдання
3.Wortschatztraining.
Lehrer. Kinder. Wir haben schon einige Länder
kennengelernt, die zu den deutschsprachigen Ländern gehören. Welche Länder
werden gemeint, wenn ich solche Informationen nenne. Bestimmt.
1)
neun
Nachbarländer, 16 Bundesländer, die meisten Einwohner. ---
2)
Neun
Bundesländer, Skisport, Wolfgang Amadeus Mozart, Walzer.---- Das
ist…
3)
Euro,
die Zugspitze, 230 pro km2, der Alexanderplatz. ------- Das ist….
4)
Berge,
Uhren, Käse, Schokolade, Banken, das Taschenmesser. Weißt ihr,
welches Land diese
3.Робота з підручником стр.153-154 впр.3,4.
3.Робота з підручником стр.153-154 впр.3,4.
14 квітня 2020 року
5 клас Тема: Влітку (урок 58)
-описувати літню погоду;
-розповідати про літню погоду, використовуючи нову лексику;
вміти складати діалогічне мовлення
1.Ознайомлення новими словами.
2.Діалогічне мовлення. Скласти діалог про літню погоду, літній відпочинок. аналогічно до впр.4 стр.127.
3.Робота з підручником: впр.1 стр.126 (прочитати тексти, знайти відповідні малюнки до них); впр.2 стр.126(прочитай і розкажи про погоду сьогодні)
4.Інтерактивні вправи https://learningapps.org/3343853
14 квітня 2020 року
5 клас Тема: Влітку (урок 58)
-описувати літню погоду;
-розповідати про літню погоду, використовуючи нову лексику;
вміти складати діалогічне мовлення
06 квітня 2020 року
5 клас Тема:Погода. Весна (уроки 56-57)
-описувати погоду в різні пори року;
-описувати весняну погоду;
-розповідати про весну, використовуючи нову лексику.
1. Ознайомлення з новими словами.(стр.122,стр.124 ) https://www.lingohut.com/uk/v41102/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83
2. Діалог "Яка погода сьогодні?"( придумати)
3.Робота з підручником: вправа 2 стр.122(знайди продовження і склади речення)
вправа 4 стр.123 (прочитати текст, порівняти його з ілюстрацією і записати текст правильно).
4.Інтерактивні вправи
5.Робота з текстом стр.125 впр.3(прочитати текст і доповнити речення за змістом)
6 клас Тема:Столиця України-Київ. Визначні місця Києва. (уроки 56-57)
-вміти розповідати про столицю України;
-ознайомитися з визначними місцями Києва;
-множина іменників, складні іменники;
1.Ознайомлення з новими словами стр. 131.
2.Робота з підручником: впр.2.3(прочитати текст і знайти відповідні фотографії);
впр.5 стр.132 (відповідність правої та лівої частини, скласти речення)
3.Діалог стр.133 впр.7, скласти аналогічний діалог.
4.Інтерактивні вправи
5.Повторення стр.134-135 (гра)
6.Зробити колаж або стіннівку.
7 клас Тема:Ландшафти. Яка буде погода? (уроки 57-58)
1.Ознайомлення з новими словами, словосполученнями
2.Діалог по темі, скласти самостійно.
3.Робота з текстом 2
8 клас Тема:Це моя батьківщина. Я тут живу. (урок 54-55)
-розповідати про Україну та її географічне положення;
-уміти розповісти про свій наелений пункт;
-визначні місця України, свого села.
1.Ознайомлення з новою лексикою стр.141,143.
2.Діалог скласти по темі.
3.Робота з підручником: стр.141 впр.2(доповнити інформацію словами з рамки)
впр.3 стр.144(вибрати слова, які відносяться до твого населеного пункту і записати в зошит), впр.55 стр.144(продовж SMS)
4.Робота з текстом стр142, впр.4
5.Інтерактивні вправи
9 клас Тема:Австрія.(урок55)
https://www.youtube.com/watch?v=wr637FhEBs4 -ознайомлення з Австрією віртуально
1.Ознайомлення з новими словами.стр.150-1522. Діалог по темі скласти
3.Робота з текстом (прочитати, перекласти) https://docs.google.com/document/d/1fmhAzTRBAfFDo-X9vtwK-OSi3v4tgZU0/edit
Продовжуємо дистанційне навчання!
30 березня 2020 року
5 клас Тема:Наші тварини.
1. Ознайомлення з новими словами.2. Діалог "У ветеринара", стр.117. придумати аналогічний діалог.3.Загадки про тварин.
4.Робота з підручником: вправа 3 (прочитати і сказати, що не правильно)5.Зробити тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/zagadki-pro-tvarin-30716.html
6 клас Тема: Україна - моя Батьківщина.Українські міста.
1.Ознайомлення з новими словами, стр.127перегляд презентації до теми, дати відповідь на запитання
https://naurok.com.ua/prezentaciya-die-ukraine-als-staat-151141.html
2.Вікторина "Як добре знаєш ти Україну?" стр.127(ключове слово відгадати)3.Читання тексту та робота з ним (вставити пропущені слова у тексті словами з рамки)4.
7 клас Тема:Описувати тварин. Розповідати про улюблену тваринку.
1. Повторити лексику до вивчених тем.2.Робота з пдручником:- часини тіла людини стр.136-137- скласти запитання та дати на них відповіді( вправа 2 стр.137 )- робота з текстом, вправа 4 стр.1373.Розгадати кросворд за посиланням https://naurok.com.ua/krosvord-haustiere-156983.html
8 клас Тема: Ми відвідуємо Берлін.
1.Перегляд відео, ознайомлення з новою інформацією про Німеччинуhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-deutschland-158871.html2.Ознайомлення новою лексикою стр.138.3.Визначні місця Берлну.( стр.138, вправа 1- записати)4.Робота з текстом стр..139-140, вправа 4(виначити відповідність тексту до визначного місця)5.Текст та до нього тест
Und macht einen Test.
Der Test hat 2
Aufgaben.
Der Text “Berlin ”
Berlin ist die Hauptstadt der
Bundesrepublik Deutschlands. Berlin
liegt in östlichen Teil Deutschlands. Hier wohnen etwa dreieinhalb Millionen Einwohner.
Berlin hat 12 Bezirke. Der Fluss in Berlin heißt die Spree. Diese Stadt wurde im 13. Jahrhundert gegründet. Berlin ist auch ein Bundesland. Berlin ist eine große und moderne Stadt. Hier gibt es viele Sehenswürdigkeiten. Das Symbol von Berlin ist das Brandenburger Tor. Es
hat sechs Säulen. Das Brandenburger Tor wurde
1791 als Tor des Friedens erbaut.
Das Reichstagsgebäude
liegt im Zentrum Berlins. Hier gibt es der Bundestag.
Auf der Museuminsel
befinden sich 5 Museen: das Alte Museum, das Neue Museum, das Pergamonmuseum, das Bodenmuseum, die
Nationalgalerie.
Die Hauptstraße heißt Unten den
Linden. Das ist eine der größten und schönsten Straßen
der Stadt mit vielen Geschäften, Cafés, Restaurants.
Lehrer: Beantwortet die Fragen zum Text!
Test 1
Falsch oder richtig ?
1. Diese
Stadt liegt im Osten Deutschlands.
2.
Das ist die Hauptstadt der
Bundesrepublik Deutschland.
3.
Hier
wohnen etwa 5 Millionen Einwohner.
4.
Berlin hat 12
Bezirke.
5.
Berlin ist ein Dorf.
6.
Das Wahrzeichen der Stadt ist das
Brandenburger Tor.
7.
Diese Stadt ist die zweigrößte Stadt
Bayerns.
8.
Der Reichstag liegt im Park Berlins.
9.
Auf der
Museuminsel befinden sich 5 Museen.
10. Die Hauptstraße Berlins heißt
Torstraße.
Test 2
Wählt richtige Variante:
1. Was ist
Berlin?
a.
eine Großstadt, b. eine Hauptstadt c. eine Kleinstadt
2.
Wie viele Bezirke hat Berlin?
a.
10 b. 12 c. 22
3.
Wo liegt Berlin?
a. im Osten Deutschlands b. im Norden Deutschlands c. im Westen Deutschlands
4. Wie heißt der Fluss in Berlin?
a.
Der Rhein b. die Spree c. die Donau
5.
Wie viele Einwohner leben in Berlin?
a.
1,5 Millionen b. 3,5 Millionen c. 2,5 Millionen
6.
Wie heißt das Symbol von Berlin?
a.
der Berliner Dom b. das Rote Rathaus c. das Brandenburger Tor
7.
Wo liegt Reichstag?
a.
im Zentrum Berlins b. im Zentrum der Stadt c. im Dorf
8.
Wie viele Museen befinden sich auf der
Museuminsel?
a.
6 b. 5 c. 10
9.
Wie heißt die Hautstraße Berlins?
a.
Rote Rathaus b.
Potsdam c. Unten den
Linden
10.
Wie heißt den Text?
a.
Dresden b. Berlin c. Bonn
9 клас Тема: Німеччина та її столиця. Чи ти знав це раніше?
1.Подивись презентацію до теми "Найдивовижніші факти про Нмеччину"https://naurok.com.ua/cikavi-fakti-pro-nimechinnu-146503.html
2.Ознайомитися з проєктною роботою по темі"Німеччина"
3. Робота з текстом
MÜNCHEN
München liegt im Süden Deutschlands. Das
ist das politische, administrative und kulturelle Zentrum des Landes Bayern.
München ist eine moderne Großstadt. Hier leben 1,3 Millionen Menschen. Die
Stadt ist über 800 Jahre alt. München liegt am Fluss Isar. Das ist eine schöne
Stadt. Sie hat breite Straßen, schöne Plätze und viele Parks. In der Stadt gibt
es viele Museen, Bildergalerien und Denkmäler.
In München gibt es viel zu sehen: die Alte
und die Neue Pinakothek, das Nationaltheater, das Olympische Dorf, der
Olympiapark, der Englische Garten, der Marienplatz. Hier gibt es historische
Bauten: Peterskirche und Altes Rathaus. Das Wahrzeichen der Stadt ist die
gotische Frauenkirche.
München ist eine Fremdenverkehrsmetropole.
Viele Touristen kommen nach München um die Stadt zu erleben.
Aufgaben zum Text
I. Richtig oder falsch?
1. München liegt im Süden Deutschlands.
2. Das ist das politische, administrative und kulturelle Zentrum des Landes
Bayern.
3. München liegt an der Elbe.
4. Das ist eine alte Stadt.
5. Die Stadt ist 300 Jahre alt.
6. München ist eine große Stadt.
8. Hier gibt es viel zu sehen.
10. München ist eine Fremdenverkehrsmetropole.
II. Wählt die richtige Variante. Kreuzt „a“ oder „b“ an.
1. München liegt im … Deutschlands. a) Süden; b) Westen.
2. München ist über … Jahre alt.
a) 1500; b) 800.
3. München liegt
… . a) an der Elbe; b) am Fluss Isar.
4. München ist die Hauptstadt des Landes …
. a) Bayern, b) Hessen.
5. München ist eine …
. a) moderne
Großstadt; b) kleine Stadt.
b)
viele Museen, Bildergalerien und Denkmäler.
8. Das
Wahrzeichen der Stadt ist … . a)
Frauenkirche; b) Altes Rathaus.
4. Цікава інтерактивна вправа https://learningapps.org/1281963
Завдання для учнів Лозуватської школи
з німецької мови
на період карантину
20.03.2020 року
5 клас. Тема: У селі. Домашні тварини.
1 Ознайомитися з новою лексикою.
2.переглянути відео, вивчити слова
https://www.youtube.com/watch?v=k8bjZTOXIHE
3.Робота з підручником: впр.3 стр.115 - скласти аналогічний діалог
4.Робота з текстом впр.5 стр.116
5.Робота з картками: записати і вивчити слова (за посиланням)
L: Liest den Text “ Mit Opa in den Zoo”
нові слова до тексту:
ich mag – я люблю in ihren Käfigen – у своїх клітках
er weiβ – він знає im Norden – на півночі
alles – усе der Rundgang – пішохідна екскурсія
besuchen – відвідувати merken - запамʼятовувати
( Прочитати текст та відмітити вірні твердження знаком +)
Transkript
Mit dem Opa in den Zoo
Am Sonntag gehe ich mit meinem Opa in den Zoo. Mein Opa ist schon alt. Ich mag ihn sehr. Ǜber die Tiere weiβ er alles. Wir gehen zuerst zu den Elefanten.
“ Die Elefanten leben in Indien und in Afrika”, sagt mein Opa. Dann besuchen wir die Affen in ihren Käfigen. “ Affen können klettern und springen”, erzählt mein Opa. Unsere nächste Station sind die Löwen. “ Löwen sind sehr gefährlich”, sagt der Opa. Unser Rundgang endet bei den Eisbären. “ Eisbären leben im Norden”, sagt der Opa. Ich merke mir alles gut.
Картка
1. Am Samstag gehe ich mit meinem Opa in den Zoo.
2. Mein Opa ist jung.
3. Wir gehen zuerst zu den Elefanten.
4. Die Elefanten leben in Amerika.
5. Dann besuchen wir die Affen.
6. Affen können fliegen.
7. Löwen sind sehr gefährlich.
8. Unser Rundgang endet bei den Eisbären
9. Ich merke mir nichts.
цікаві інтерактивні вправи
5 клас. Тема: У селі. Домашні тварини.
2.переглянути відео, вивчити слова
https://www.youtube.com/watch?v=k8bjZTOXIHE
3.Робота з підручником: впр.3 стр.115 - скласти аналогічний діалог
4.Робота з текстом впр.5 стр.116
5.Робота з картками: записати і вивчити слова (за посиланням)
L: Liest den Text “ Mit Opa in den Zoo”
нові слова до тексту:
ich mag – я люблю in ihren Käfigen – у своїх клітках
er weiβ – він знає im Norden – на півночі
alles – усе der Rundgang – пішохідна екскурсія
besuchen – відвідувати merken - запамʼятовувати
( Прочитати текст та відмітити вірні твердження знаком +)
Transkript
Mit dem Opa in den Zoo
Am Sonntag gehe ich mit meinem Opa in den Zoo. Mein Opa ist schon alt. Ich mag ihn sehr. Ǜber die Tiere weiβ er alles. Wir gehen zuerst zu den Elefanten.
“ Die Elefanten leben in Indien und in Afrika”, sagt mein Opa. Dann besuchen wir die Affen in ihren Käfigen. “ Affen können klettern und springen”, erzählt mein Opa. Unsere nächste Station sind die Löwen. “ Löwen sind sehr gefährlich”, sagt der Opa. Unser Rundgang endet bei den Eisbären. “ Eisbären leben im Norden”, sagt der Opa. Ich merke mir alles gut.
Картка
1. Am Samstag gehe ich mit meinem Opa in den Zoo.
2. Mein Opa ist jung.
3. Wir gehen zuerst zu den Elefanten.
4. Die Elefanten leben in Amerika.
5. Dann besuchen wir die Affen.
6. Affen können fliegen.
7. Löwen sind sehr gefährlich.
8. Unser Rundgang endet bei den Eisbären
9. Ich merke mir nichts.
5 клас Тема: Дикі тарини. Зоопарк.
1.Подивитися відео, вивчити лексику(нові слова)
2.підручник, ст.113-114, лексика, вправа 2 стр.113.(доповнити текст, розказати про тварин)
3. вправа 3 стр.114 (прочитати електронний лист, дати відповіді на запитання)
4.повторити пісеньку
4.повторити пісеньку
Зробити вправу за посиланням
6 клас Тема:Німеччина. Де знаходяться міста? Берлін.
1.підручник, ст.122-126, лексика, робота з картою Німеччини.(вправа 4 стр.123.: прочитати повідомлення і знайти міста на карті, розповісти про цих дітей і про їхні рідні міста за зразком)
2.Визначні місця Берліну , стр125 вправа 3
3.Вправа 4, стр.126, прочитати текст, дати відповіді на запитання.
4.Цікаві вправи за посиланням
4.Цікаві вправи за посиланням
7 клас Тема:Наші тварини. Свійські та дикі тварини
1.Лексика,
2.Скласти діалог на тему: "Моя улюблена тварина"
3.Опис улюбленої тварини.
4. Робота з підручником:стр.152-154 всі вправи
5.Робота з текстом
2.Скласти діалог на тему: "Моя улюблена тварина"
3.Опис улюбленої тварини.
4. Робота з підручником:стр.152-154 всі вправи
5.Робота з текстом
Der verlorene
Esel
(Eine alte deutsche Anekdote)
Ein Bauer wollte in der Stadt sein
Getreide verkaufen. Sieben Esel trugen die schweren Säcke mit Getreide auf den
Markt.
Bald verkaufte der Bauer
sein Getreide. Er war sehr zufrieden und besuchte seinen Freund, welcher nicht
weit vom Markt wohnte. Die beiden Freunde aßen, tranken und unterhielten sich
miteinander. Die sieben Esel bekamen auch gutes Futter.
Es wurde Abend. Der Bauer
dankte seinem Freund und machte sich auf den Heimweg. Er setzte sich auf einen
Esel und trieb die anderen vor sich her. Nicht weit von seinem Haus begann er
die Esel zu zählen. „Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs! Wo ist denn der
siebente Esel? Ach, ich habe den siebenten Esel verloren!“
Er trieb die sechs Esel
nach Hause und ritt wieder in die Stadt. Unterwegs fragte der Bauer jeden Menschen: „Lieber Freund,
hast du vielleicht einen Esel gesehen?“ „Nein, antworteten die Leute.
Traurig ritt der Bauer
nach Hause. Seine Frau fragte ihn: „Mein Lieber, wo bist du so lange gewesen? “
- „Ich habe meinen besten Esel verloren. Ich habe ihn gesucht, aber ich konnte
ihn nicht finden.“
Er stieg vom Esel, und
die Frau öffnete die Stalltür. Sie zählte die Esel und begann laut zu lachen.
„Sieh mal! Dort stehen doch sechs Esel, und du bist auf dem siebenten nach
Hause geritten“. Nun lachte auch der Bauer und führte seinen „verlorenen“ Esel
in den Stall und gab ihm gutes Futter.
Aufgaben zum Text: „ Der
verlorene Esel“
1. Falsch oder richtig?
1. Der Bauer ging in die Stadt, um sein Getreide zu verkaufen.
2. Zehn Esel trugen die schweren Säcke mit Getreide.
3. Der Bauer verkaufte sein Getreide sehr schnell.
4. In der Stadt besuchte der Bauer seinen
Freund, der nicht weit vom Markt wohnte.
5. Früh am Morgen machte sich der Bauer auf den Heimweg.
6. Unterwegs hatte der Bauer den besten Esel verloren.
7. Der Bauer ritt wieder in die Stadt, suchte den Esel überall, konnte ihn
aber nicht finden.
8. Lustig ritt der Bauer nach Hause.
9. Die Frau des Bauern war eine aufmerksame Frau.
10. Der Bauer führte seinen „verlorenen“ Esel in die Stadt.
3. Was passt zusammen?
1. Ein Bauer
wollte
a) seinen Freund.
2. Sieben Esel
trugen b)
begann der Bauer die Esel zu zählen.
3. Der Bauer
besuchte c)
öffnete die Stalltür.
4. Nicht weit von
seinem Haus d) nicht
aufmerksam.
5. Seine
Frau
e) die schweren Säcke mit Getreide.
6. Der Bauer
war
f) sein Getreide verkaufen.
4. Beantwortet die
Fragen!
1. Was verkaufte der Bauer in der Stadt?
2. Wen besuchte er dort?
3. Wo wohnte sein Freund?
4. Warum ritt der Bauer traurig nach Hause?
5. Wonach fragte er unterwegs jeden Menschen?
6. Warum lachte seine Frau, als er nach Hause zurückkehrte?
2. Wähle die richtige Variante! Kreuze «a»‚«b» oder «c» an.
1. Der Bauer ritt
in die Stadt …
a) auf einem Esel
b) auf einem Pferd
c) auf einem Kamel
2. Er wollte in
der Stadt …
a) sein Getreide verkaufen
b) Futter für seine Esel kaufen
c) Geschenke für seine Frau
kaufen
3. Der Freund des
Bauern wohnte …
a) am Stadtrand
b) nicht weit vom Markt
c) im Stadtzentrum
4. Nicht weit von
seinem Haus begann der Bauer …
a) die Esel zu füttern
b) die Esel zu zählen
c) sein Geld zu zählen
5. Der Bauer
dachte, dass er … verloren hatte.
a) den siebenten Esel
b) sein Geld
c) sein
Getreide
6. Der Bauer
suchte überall …
a) seinen Esel
b) seinen Sohn
c) seinen Hund
7. Die Menschen
haben … gesehen.
a) viele Esel
b) einen Esel
c) keinen Esel
8. Die Frau des
Bauern öffnete …
a) die Haustür
b) die Zimmertür
c) die Stalltür
9. Die Frau
zählte die Esel und begann laut …
a) zu weinen
b) zu schreien
c) zu lachen
10. Der Bauer war
ein … Mensch.
a) aufmerksamer
b) unaufmerksamer
c) neidischer
цікаві інтерактивні вправи
https://learningapps.org/1328386
https://learningapps.org/1419513
https://learningapps.org/592689
https://learningapps.org/1328386
https://learningapps.org/1419513
https://learningapps.org/592689
8 клас Подорожі. Їздити залізницею.
1.Повторити федеральні землі Німеччини за презентацією
2.Лексика по темі, стр.132, 135
3.Діалог, вправа 4 стр.136, скласти аналогічний.
4.
Подивитися відео і відпрацювати нові слова та словосполучення.
5.Інтерактивні вправи за посиланням
9 клас Тема: Транспортні засоби. Подорожуємо.
1.Лексика до теми.
2.Робота з підручником: вправи 1, 2 стр.131; вправа 3 стр.133, вправа 4,5 стр.134
3.Скласти діалог на тему:"Подорожуємо. Як дістатися до....?"
4.Прочитати текст, зробити завдання до нього.
Auf dem Bahnhof
Eines Abends eilten drei Männer zum
Bahnhof einer kleinen englischen Stadt. Auf dem Bahnsteig fragten sie den
Gepäckträger, wann der nächste Zug nach London fährt. Der Gepäckträger sagte: „Der Zug nach London
ist vor einer Minute abgefahren. Aber nach London fährt der Zug jede Stunde.
Der nächste fährt um 10 Uhr.“
„Vielen Dank“, sagten die drei Männer.
„Wir haben noch Zeit. Wir werden in den Wartesaal gehen und dort etwas essen
und trinken“. Zehn Minuten nach 10 Uhr kamen sie wieder und fragten den
Gepäckträger: „Ist der Zug schon abgefahren?“ – „Ja,“ antwortete der
Gepäckträger. „Er ist pünktlich um 10 Uhr abgefahren, wie ich Ihnen gesagt
habe. Der nächste Zug fährt genau um 11 Uhr“.
„Das ist gut“, sagten sie, „wir können
noch einmal in den Wartesaal gehen und dort etwas essen und trinken“. Sie
kommen wieder einige Minuten zu spät, der 11 – Uhr – Zug ist abgefahren.
Der letzte Zug sollte um 12 Uhr
abfahren. Nach einer Stunde eilten die drei Männer aus dem Wartesaal. Sie
liefen schnell wie sie konnten. Zwei von ihnen erreichen den Zug. Der dritte
Mann konnte nicht so schnell laufen und blieb zurück. Dieser Mann sollte aber
nach London fahren. Die zwei anderen wollten ihn nur zum Bahnhof begleiten.
Aufgaben zum Text
„Auf dem Bahnhof“
Falsch oder richtig?
1.
Diese Episode passierte auf dem Bahnhof.
2.
Es war in einer kleinen deutschen Stadt.
3.
Eines Tages eilten vier Männer zum Bahnhof.
4.
Sie fragten den Gepäckträger, wann der nächste Zug nach Paris fährt.
5.
Die Züge fahren nach London selten.
6.
Die Männer gingen in den Wartesaal, um auf den nächsten Zug zu warten.
7.
Der zweite Zug ist auch abgefahren.
8.
Der letzte Zug sollte um 12 Uhr abfahren.
9.
Alle Männer haben den Zug erreicht.
10.
Nur ein Mann sollte nach London fahren.
Was passt zusammen?
1.
Eines Tages eilten drei Männer …
A. fährt jede Stunde.
2.
Der Zug nach London …
B. um 12 Uhr abfahren.
3.
Die Männer hatten … C. schnell wie
sie konnten.
4.
Im Wartesaal wollten sie …
D. den Zug.
5.
Der letzte Zug sollte … E. noch Zeit und
gingen in den Wartesaal.
6.
Die Männer liefen … F. zum Bahnhof.
7.
Zwei Männer erreichten …
G. nach London fahren.
8.
Der dritte Mann blieb … H. etwas essen und
trinken.
9.
Er sollte aber … I. in
einer kleinen englischen Stadt.
10.
Diese Episode passierte …
J. zurück.
Комментариев нет:
Отправить комментарий